Danas se posle dužeg vremena pojavio novi video na Kickstarter stranici Divinity: Original Sin 2. Jedna od glavnih stvari koja nam je ovoga puta predstavljenja jesu velika poboljšanja koja je pretrpeo AI vaših protivnika u igri.
Uvek veseli vlasnik Lariana Sven Vinke (Swen Vincke) nas je kroz poduži video vodio kroz razgovor sa AI stručnjakom u Larianu, koji je ukratko i laičkim jezikom, odnosno konkretnim primerima, objasnio na koji način ovaj poboljšani AI treba da utiče na kvalitet ponašanja protivnika i tako generalno i samu borbu.
Ponašanje kompjuterski vođenih protivnika u borbi je tokom Early Access faze na Steamu bio jedan od većih problema na koji su se ljudi žalili, odnosno da su se protivinici ponašali previše predvidljivo i pomalo “zaglupljeno”. Kvalitetno programiran AI u poteznim strategijama/RPG igrama je uvek bio pravi izazov za programere, a iz Lariana nam stiže uverenje da će se poboljšani AI ponašati mnogo bolje i prirodnije.
Naučiće da se ponaša u skladu sa datom situacijom i da joj se prilagođava, razumeće sve statse i stanja na terenu, pa će zauzimati zaklon, izlaziti na čistinu po potrebi, približavati se, fokusirati jednog neprijatelja, koristiti pametnije sve mehanike elemenata i različitih površina… Prosto rečeno, borbe bi trebalo da budu dosta izazovnije i dinamičnije kada zakrpa sa novim AI kodom stupi u verziju igre.
Divinity Original Sin 2 je nastavak uspešnog Divinity Original Sin iz 2014. godine, prve potezne RPG igre u Divinity serijalu i bogatoj istoriji ovog belgijskog studija. Tačan datum izlaska igre još uvek nije poznat, i iz Lariana poručuju da imaju okvirni datum, ali da ga neće reći da se ne bi obavezivali, jer im je kvalitet igre bitiniji od toga da igra izađe što pre.
Pogledajte video o unapređenoj verziji veštačke inteligencije ispod: