PC
Vampyr ćete moći da pređete bez da ikoga ubijete
Francuski studio Dontnod Entertainment nam krajem ove godine (bar se nadamo) donosi svoj treći naslov. Od studija sa takvim pedigreom kao što su odlična, ali zanemarena Remember Me i remek delo u svetu video igara – Life is Strange, očekujemo samo najbolje od najboljeg, a po onome što smo do sada videli, ulažemo velike nade u Vampyr.
Juče je producent igre, Filip Moro (Phillipe Moreau), govorio o tome koliko će ono što igrač radi uticati na sve igre i samu priču. Prema onome što je Filip rekao, Vampyr će imati čak 4 potpuno nezavisna i drugačija završetka, do kojih će doći na osnovu vaših zbirnih odluka tokom igranja.
Ono što nam je posebno zapalo za oko jeste to što će jedan od krajeva moći da se ostvari jedino ukoliko prećete igru tako da nikome ne oduzmete život. Po rečima pomenutog Filipa, ovo će biti neverovatno teško, i u određenim okolnostima (u zavisnosti od vaših odluka) to neće biti ni moguće.
Mnogim igračima se ova informacija momentalno svidela, baš kao i nama, jer je uvek jedan od posebno zabavnih izazova preći igru na “pacifički” način. Mnoge šunjalice imaju ovu mogućnost (Ko još nije prešao Dishonored bez ubistva), a i legendarni RPG, Planescape: Torment, je između ostalog poznat po tome što je RPG koji možete da pređete bez kapi prolivene krvi.
Da li vi volite ovakav način igranja igara i da li ćete probati Vampyr da pređete ovako? Mi sigurno hoćemo, kao uostalom i ostala tri završetka.