Filmovi-Serije
Metal Gear Solid film: reditelj otkrio nove detalje
Filmovi po igrama nikako da dostignu po kvalitetu svoje gejming uzore. Najnoviji primer propuštene šanse je Assassin’s Creed kome nije pomogla ni A postava holivudskih glumaca. Donekle svetle tačke su Tomb Raider sa Anđelinom Džoli i Warcraft (solidan film koji su Kinezi obožavali, a Amerikanci ignorisali).
Nova nada je Metal Gear Solid film koji ima gomilu materijala na osnovu kog može da se napravi sjajno ostvarenje. U to veruje i reditelj filma Džordan Vogt-Roberts koji trenutno promoviše film Kong: Skull Island (koji izgleda opasno dobro). Reditelj je u razgovoru sa novinarem Collidera otkrio dosta toga o filmu koji mu, kako on sam kaže, mnogo znači:
“Metal Gear Solid je za mene verovatno najvažnija franšiza na planeti. To je tako genijalan rad i sama činjenica da sam nedavno imao priliku da provedem vreme sa Kodžimom je za mene ostvarenje sna. On je sjajan baš kao i ceo njegov tim. Radimo na scenariju. To je nešto za šta ću se boristi do poslednje kapi krvi kako bih obezbedio da sve bude urađeno kako treba. Suviše je lako nešto pokvariti i na kraju pretvoriti to u neki G.I. Joe film ili Nemoguću misiju, što MGS svakako nije. Metal Gear Solid mora da bude tačno ono što jeste, a to je Metal Gear Solid.”
Igra koja je bila začetnik franšize izašla je daleke 1998. godine za Playstation konzolu. U glavnoj ulozi se našao Solid Snake koji je bori protiv terorista. Za skoro 20 godina ispratili smo više od 10 igara, tako da materijala za film ima na pretek. Kako i sam Džordan kaže, skoro sve je došlo iz uma Kodžime, pa adaptacija predstavlja pravi izazov.
“Interesatno je iz razloga što u poređenju sa nekim stripom koji ima i po 100 scenarista, za MGS se vezuje isključivo ime Kodžime. Imate posla sa veoma specifičnim materijalom koji je povezan sa jednom osobom i njenim viđenjem Zapadne kulture. To je neviđeno do sada. Mislim da to treba da bude ogroman film koji će poštovati klasik kakav je Metal Gear Solid.”