Posle više od četiri godina rada na igri i gotovo 18 godina nakon izlaska originalnog Tormenta, Torment: Tides of Numenera je konačno zvanično izašao 28. februara ove godine. Našu recenziju igre možete pročitati u martovskom izdanju besplatnog časopisa Play!Zine, ali vam možemo reći da, iako smo uživali u bogatom svetu Numenere i jako dobro napisanoj priči, likovima i kvestovima, ipak su nam neke stvari ostavile gorak ukus i generalni utisak nedovršenosti krajnjeg proizvoda.
Upravo zato nas i raduje činjenjica da je inXile u svom prvom Kickstarter blogu nakon izlaska igre obećao svim igračima da će sve ono što nije stiglo u finalnoj verziji igre, a trebalo je da bude tu, sada biti njihov fokus u toku godine i da će svi vlasnici igre dobiti potpuno besplatno sav dodatni sadržaj koji je morao da bude sasečen pre izlaska igre. Ovde govorimo upravo o onim stvarima koje su krajem januara opasno zabrinule fanove i pre svega backere, kada je postalo očigledno da dosta stretch ciljleva neće dospeti u finalnu verziju igre.
Pre svega, svima omiljeni čudni kompanjon zvani Oom (“The Toy”), koji je u jednom trenutku sasečen iz rada na igri, će se ipak naći uTormentu kroz jedan od budućih apdejta. Dve stvari koje smo mi u recenziji i najviše zamerili, a to su izostanak kodeksa, te mlitava i plitka borba, će takođe biti rešeni sa budućim sadržajem koji će stići za igru. Stiže nam dakle obećani Voluminous Codex , baš kao i brojna poboljšanja za Crisis (kako se nazivaju borbe u igri).
Osim ove tri ključne stavke koje igrači žele da vide, primarni fokus u prvom patchu će ipak biti na ispravci svih registrovanih bagova i optimizaciji same igre. Ceo Kickstarter update možete pročitati na ovom linku.