Rekli bismo da je ovo vest koju je svako jednog dana očekivao, ali i dalje nešto sa čime će se svaki pravi gejmer opasno neslagati, jer je nešto što suštinski ruši imerziju igranja.
Naime, HTC je danas objavio da planira da uvede tehnologiju reklamiranja u okviru virtuelne realnosti, koja će biti plasirana na različite načine: preko loading ekrana, preko 2d ili 3d objekata u okviru igre, preko banera…
Tehnologija koja će ići sa ovim reklamama će pratiti da li korisnik gleda u reklamu ili ne i da li je odmah skrenuo pogled sa nje ili se dovaljno dugo zadržao na njoj kako bi mogao da vidi o čemu se radi. Ovakve informacije će poslužiti oglašivačima da bolje razumeju ponašanje korisnika i na efikasniji način plasiraju reklame, ali će i oni koji se oglašavaju moći da znaju da li plaćaju reklamu koja je zapravo viđena i dospela do korisnika ili ju je korisnik nije video i neće je platiti.
Opcija za reklamiranje će postati dostupna developerima kao izbor u okviru dev kita koji ide uz HTC Vive, dakle ljudi koji prave igru će sami odlučiti da li žele reklamiranje u svojim igrama/aplikacijama. Zasada je ovo reklamiranje planirano jedino preko Viveport, platforme koju HTC koristi za distribuciju igara, tako da još uvek nema prevelike brige da će se ova pošast raširiti, već je više u pitanju eksperimentalna stvar, ali svakako ne bismo voleli da reklame unutar VR igara postanu nekakav standard.