Čuveni klasik je dobio svoj reboot i to u Unreal Engineu. Nakon što su skupili preko 1,3 miliona dolara putem Kickstartera prošlog leta, Nightdive Studios je počeo s radom na System Shock rebootu. Deo procesa je podrazumevao izbor enginea. Unity se nije pokazao kao najbolji izbor za pucačinu koja treba da savršeno radi na konzolama. Nakon eksperimentisanja, odlučili su se za Unreal engine.
U razgovoru za Polygon, developer Džejson Fejder je otkrio da će igra biti “verni reboot”. Priča se neće dirati, osim u smislu popravljanja rupa u zapletu, a mehanika igre će biti unapređena kako bi odgovarala modernim standardima. Po rečima Fejdera, novi System Shock 1 će biti više u stilu Metroidvanije što se tiče otvorenosti i mogućnosti u igri. Pogledajte video koji prikazuje kako izgleda igra u pre-alpha fazi:
Igra se očekuje kraje sledeće godine, tako da se dosta toga može još promeniti.