PC

Bethesda naterala indi studio da promeni ime igre zbog reči “Prey”

Posted on

Mnogi od vas se verovatno sećaju priče o tome kako je Bethesda 2012. godine tužila kompaniju Mojang zbog imena njihove igre Scrolls.

Scrolls je potezna strategija sa elementima kartičnih igara,  gde vaše karte predstavljaju svitke, odnosno naslovne “Scrolls”, uz pomoć kojih pokušavate da uništite vaše neprijatelje. Bethesda je tada smatrala da ime igre Scrolls “dovodi u zabunu” potencijalne kupce zbog njihovog Elder Scrolls serijala, i zahtevala je od Mojanga da promene ime igre. Sudski proces je trajao oko godinu dana, da bi se na kraju ove dve kompanije pogodile dogovorom.

Ovo je svakako više išlo na štetu Bethesdae, za koju je ovo bio negativan marketing, stavljajući ih u ulogu “siledžije” nad malim studijima, dok je za igru Scrolls ovo zapravo praktično bila besplatna promocija, jer je ceo slučaj bio medijski dosta propraćen.

Pominjemo ovaj 5 godina star slučaj zato što nam danas stiže vest da su Zenimax i Bethesda naterali develeopere igre Prey for the Gods da promene ime igre u Praey for the Gods, zato što Zenimax ima pravo za trejdmark reči “Prey”, igre čiji nam reboot dolazi sutra. U izjavi za Polygon, podpredsednik Bethesda studija Pit Hajns je rekao da “to jednostavno tako mora, inače bi mogli da izgube trejdmark na reč “Prey” u naslovima igara.”

Studio koji radi na ovoj igri se zove No Matter Studios, i oni su otvoreno rekli da su se sami povukli pred pretnjom tužbe, jer nemaju ni vremena ni novca da se bore sa velikim korporacijama, pogotovo što ceo studio čini troje ljudi.

Praey for the Gods je 2015. godine predstavljen kao duhovni nastavak Shadow of the Colossus, uspešno je finansiran preko Kickstarter kampanje, a uskoro se očekuje da startuje zatvoreno alfa testiarnje. Po trenutom planu, igra bi trebalo da izađe septembra ove godine za PC, PS4 i Xbox One, a ispod možete videti sveže snimke iz igre.

 

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version