Everywhere je ime novog projekta na kome radi tim Leslija Benziesa (Leslie Benzies), čoveka koji je kao direktor Rockstar Northa producirao Grand Theft Auto 3 i 4, Manhunt 1 i 2, L.A. Noire i Red Dead Redemption. O razlazu između Leslija i Rockstara smo već ranije pisali. Ako pogledamo naslove iza kojih je Lesli stajao, možemo samo da pretpostavimo da če Everywhere biti izvanredno iskustvo.
Očekujemo da će Everywhere biti igra koja simulira i spaja realni i virtuelni svet. Lesli je skupio grupu prekaljenih profesionalaca iz sveta kreiranja igara koji sa tri lokacije, u Edinburgu, Los Anđelesu i Budimpešti, rade na kreiranju novog iskusta u virtuelnom svetu. Osim Leslija, srž tima čine Metju Smit (Matthew Smith) koji je radio u Rockstaru i Kristofer Vardal (Kristoffer Waardahl) eks Cyteck zaposleni.
Igra će koristiti Amazonov Lumberyard endžin, koji je srž Amazonovog Web Servisa (AWS), kao i Amazonovog GameLifta i Twitcha. Zahvaljujući njegovoj mogućnosti za integraciju u Cloud, naprednih dizajnerskih opcija i fantastične grafike, Lumberyard će omogućiti kreiranje i hostovanje velike igračke zajednice u budućnosti.
“Ponosam sam što sam bio deo napredovanja sveta igara, ali mi je još uzbudljivije ono što dolazi u budućnosti. Radni naslov nove igre je “EVERYWHERE” i imamo dugoročnu viziju da se ona razvija i raste zauvek. Naš cilj je da kreiramo platformu gde se igrači mogu zabavljati ali i zabavljati druge igrače, brisanjem linija između realnosti i simuliranog sveta.
Amazonova tehnologija i cloud servisi omogućavaju snagu i flaksibilnost za kreiranje nove vrste igara sa ogromnim igračkim zajednicama, što ranije nije bilo moguće. Još jedna pogodnost je što nam Lumberyardove klijentske i cloud karakteristike omogućavaju da se fokusiramo na inovativne, kreativne elemente naše igre.” -izjavio je Lesli
Nema sumnje da će Everywhere biti drugačiji od svega što smo do sada sreli. Partnerstvo dva džina u IT svetu kakvi su Amazonova tehnologija i Leslijeva genijalnost u produkciji može da dovede do neviđenih rezultata.