Prema neimenovanim izvorima portala Kotaku, Electronic Arts je odlučio da u narednom periodu stavi Mass Effect franšizu van glavnih fokusa kompanije BioWare, tako da u narednim godinama sasvim sigurno neće raditi na novim igrama u ovom popularnom univerzumu.
Ovo je najverovatnije rezultat mlakog, pa možemo reći i veoma lošeg, prijema koji je Andromeda imala, kako kod publike, tako i kod kritike.
Nedeljama pre izlaska igre, Andromeda je ismejavana zbog loših animacija i još lošijeg pisanja, i mnogi su se pitali zašto je ovako veliki projekat dat neiskusnom studiju BioWare Montreal, kome je ovo bila prva velika AAA igra, dok su ranije radili samo kao podrška i ekipa za dodatni sadržaj.
Izgleda da ih sudbina podrške sad opet čeka, jer prema izveštajima, studio je znatno smanjen i najveći broj zaposlenih je preraspodeljen da pomogne ostalim studijima u vlasništu EA, na njihovim projektima. Neki su poslati u studio EA Motive da pomognu u radu na Star Wars Battlefront II, drugi deo je otišao u BioWare Edmonton (glavni BioWare studio), gde će raditi na novoj BioWare igri, koja trenutno ima samo radni naziv “Dylan” i koju možemo da očekujemo 2018. godine.
Samo mali deo zaposlenih je ostao u BioWare Montreal, i oni će raditi na DLC sadržaju za Andromedu, kao i na redovnoj podršci za igru u vidu pečeva i balans izmena u multiplejeru.
Iako je Mass Effect Andromea zaista bio nedovršen proizvod, ne možemo a da se ne saosećamo bar malo sa momcima i devojkama iz studija BioWare Montreal, kome je dato da samostalno rade svoj prvi projekat u jednoj tako velikoj franšizi kao što je Mass Effect, čime su praktično od starta bačeni u poprilično tešku situaciju, sa malim iskustvom, a ogromnim očekivanjima.