Danas nam je Ubisoft na sajtu i društvenim mrežama predstavio novi redizajnirani logo, nazvan Ubisoft Swirl. Koji, kako iz kompanije navode, predstavlja evoluciju prethodnog i označava početak nove ere za Ubisoft, sa povećanim fokusom na kreiranje svetova koji će pružiti igračima potpunu imerziju.
Prvi logo kompanije je nastao 1986. godine, sa dizajnom koji su inspirisale osamdesete. To je ujedno i bio početak rada kompanije kao lokalnog distributera igara. Nekoliko godina kasnije, sa dolaskom prve Rayman igre(1995), Ubisoft je dobio novi logo, sa simbolom duge. Duga je označavala prelazak sa distribucije na kreiranje uglavnom porodičnih igara. U 2003. dobili smo kovitlac i logo po kojem danas prepoznajemo Ubisoft. Ovaj logo je takođe naglasio promenu, kompanija se okrenula ka kreiranju i izdavanju naslova za stariju, ozbiljniju publiku, kao što su Tom Clancy i Red Storm naslovi.
Nakon 15. godina dobili smo novi logo koji je moderan, monohromatski i minimalistički.