Na zvaničnom Facebook profilu Quantic Dreama objavljeno je da je ukupna prodaja Heavy Rain, igre koja je izdata 2010. godine za PS3 i 2016. godine za PS4, premašila broj od 4.5 miliona primeraka.
Da podsetimo, Heavy Rain je interaktivni triler u kome je cilj da zaustavite Origami Ubicu, koji je dobio nadimak jer pored žrtava ostavlja origami sklopljen papir. U igri postoji četri karaktera koje vodite, svakog sa svojom pričom, ali i sa univerzalnim ciljem da se uhvati ubica pre ne što počini sledeći zločin.
Broj prodatih primeraka pokazuje da su developeri u Quantic Dreamu uradili odličan posao. I kritika je naklonjena igri, sa Metaskorom od 87.
Ali ne gledaju svi u svetu igara blagonaklono na ovakve igre, koje pretenduju da budu više interaktivni filmovi, a manje igre.
Voren Spektor (Warren Spector) kaže da igre poput Uncharted, Heavy Rain, ili Telltale’s The Walking Dead ne koriste pun potencijal koji igre kao medijum imaju. Spektor kaže da video igre imaju jedinstvenu sposobnost za “deljeno vlasništvo” između igre i igrača. Ali navedene igre, za koje Voren kaže da su odlične, ne koriste dovoljno tu ideju.
“Igre ne treba da teže da budu filmovi. Ako želiš da se praviš važan time koliko si pametan, briši iz mog medijuma! Idi pravi filmove ili nešto slično, jer to je ono što treba da radiš”-oštar je Voren.“Ovakve igre nisu loše, ali vam ograničavaju sposobnost interakcije sa svetom u igri, tako da se priča odvija kako narator želi. Imate ograničenu mogućnost da se izrazite; pitanje je kako da postignete predefinisani put do nove tačke u zapletu. To je odlična priča, bolja od svih koje ja mogu da ispričam u igri, ali nije igračeva priča; nije vaša priča.”
Sreća je da postoje različiti pravci i pogledi na svet igara. A publika je krajni sudija. U slučaju Heavy Raina, broj od 4.5 miliona ja za svaki respekt!