Svakog dana se sve više i više priibližavamo fotorealizmu u video igrama. Pre deceniju, od grafike u Crysisu su padale vilice, a danas se razočaramo samo kada vidimo lošu senku. Put ka fotorealizmu predvodi studio Crytek CryEngine programom za programiranje i dizajn.
Viši umetnički dizajner Crytek studija, Džo Gart, se “igrao” fotorealističnim teksturama, i rezultati su fantastični, uprkos niskom skaliranju. Ishod ovog testa pokazuje da je fotorealizam moguće dostići. Problem nastaje kada je potrebno renderovati takve scene u čitavom okruženju. U primerima koje možete pogledati ispod, Gart postiže preko 100 frejma u sekundi, ali je to zbog uvećanog pregleda koji smanjuje broj detalja i iscrtavanja.
“Trudim se scene i aseti budu lagani i izbegavam korišćenje sporih i zahtevnijih karakteristika”, rekao je Gart. “Optimizovana scena ima dosta prednosti, rad se odvija brže, renderuje brže, i ta scena može biti portovana na uređaje sa niskim specifikacijama (VR, slabi računari)”.
Očekuje nas veoma svetla i realistična budućnost grafike u video igrama. Pogledajte slike/gif na kojima je Džo Gart radio i recite nam vaše utiske.