PC
Još detalja o CoD WWII multiplejeru
Nakon što nam je na E3 otkriven prvi gejmplej multiplejer snimak iz nove Call od Duty igre koja nas vraća na bojišta Drugog svetskog rata, sada imamo još informacija koje se tiču multiplejera.
Pre svega, igra neće imati sistem klasnog napredovanja kao u ranijim CoD igrama, već Divizije, i trenutno ih ima pet. To su: pešadija (Infantry), vazdušnodesantna (Airborne), oklopna (Armored), planinska (Mountain) i ekspediciona (Expeditionary). Svaka od ovih divizija ima svoje “treninge” i specifične razvojne puteve u koje će igrač moći da uloži i razvije svoju multiplejer karijeru, a kako sve one izgledaju, možete videti na OVOM LINKU.
Ono što je malo razočaravajuće, bar za ljubitelje autentičnog drugog svetskog rata, jesto što će u multiplejeru i Sile Osovine i Saveznici koristiti potpuno isti set oružja, što u razovoru za PC Gamer Šon Susi, glavni multiplejer dizajner igre, pravda time da ne žele da nameću igračima sa kojim setom oružja treba da igraju samo na osnovu toga sa koje se strane nalaze. Originalne CoD igre su imale autentična oružja sa obe strane fronta, ali to nije slučaj u CoD igrama već čitavu deceniju.
Pored standardnog multiplejera, CoD WWII donosi i War Mode, kao i Headquarters.
War Mode je tematska bitka sa objektivima, koja umesto klasičnog “bezličnog” multiplejera unosi priču i narativ u bitku, u zavisnosti od scenarija i mape, omogućavajući tako igračima ne samo da se takmiče, već i da na određen način prožive specifične situacije i lokacije iz drugog svetskog rata.
Headquarters je u suštini lobi za 48 igrača, gde možete da se družite sa vašim saborcima, izazivate ih na 1-na-1 duel, osvajate nagrade ili se jednostavno “pokazujete” sa svim vašim dosadašnjim dostignućima u igri. Headquarters lobi bukvalno izgleda kao ratni kamp, i možete ga videti ispod:
Više detalja o multiplejeru, kao i pregled prve dve prikazane multiplejer mape, možete pronaći na zvaničnoj stranici.