Kako javljaju reporteri sa E3, koji su imali prilike da probaju nove UbiSoftove naslove, oba velika UbiSoftova nastavka, Far Cry 5 i Assassin’s Creed: Origins, neće imati tradicionale mini mape po kojima su ovi serijali poznati.
Ukoliko ste igrali bilo koju od igara iz ovih franšiza, znate da ih karakterišu mini mape sa specifičnim crno-belim UbiSoft dizajnom na kojima otkrivate vaša mesta od interesa, i to uglavnom tako što se penjete na visinske tačke i otkrivate sve zanimljivosti u okolini ili jednostavno tako što direktno idete po terenu. Vremenom ove mape postanu toliko prenatrpane da ne znate gde ćete pre da odete i osećate obavezu da “čekirate” sve što se nađe na mapi.
FC 5 i AC Origins će u potpunosti izbaciti ovaj sistem i igrač će morati da se oslanja na istraživanje i poznavanje, odnosno pamćenje terena koji istražuje. Kako smo već videli prilikom predstavljanja Assassin’s Creed: Origins, naš glavni junak će za istraživanje i “skeniranje” terena koristiti svog vernog saptunika, orla Senu, koga u svakom trenutku možete poslati da proleti terenom i otkrije sve zanimljivosti i pretnje koje vas očekuju u nekoj oblasti. Sa druge strane, u Far Cry 5 ćete imati dvogled koji ćete takođe u svakom trenutku moći da izvadite i osmotrite situaciju.
Biće zanimljivo videti kako će publika, naviknuta na “serviranje” stvari na mapama i direktnu navigaciju, reagovati na ovo, ali verujemo da ovakva odluka može pomoći imerziji igrača u samu igru, jer će stvoriti realniji osećaj istraživanja i podstaknuti igrača da istražuje teren, umesto da jednostavno ide od tačke do tačke.