Crash Bandicoot N Sane Trilogy je stigao prošlog meseca i veoma je lepo prihvaćen od strane publike, ali ono što je većini zapalo za oko je to da je skakanje drugačije i teže nego u originalu. Danas je razvojni studio Vicarious Visions u u novom blogu potvrdio da je skakanje zaista teže.
Razvojni tim je u početku želeo da sjedini mehaniku sva tri dela, ali su tokom rada shvatili da svaka igra u trilogiji ima različitu mehaniku, pa su razvili potpuno nov sistem, u kojem karakter u nakon skoka brže pada nego u prethodnim delovima.
Takođe, prisutne su i promene u interakciji Crasha sa okolinom, što dodatno povećava izazov. Još jedna novina je dinamično prilagođavanje težine, koji će pomoći igračima nakon određenog broja neuspeha. “Ako ste novi igrač, bolje bi bilo da krenete sa drugom i trećom igrom a onda se vratite prvoj, nakon uvežbavanja”, preporučuje Vicarious Visions.
Studio će objaviti više novosti za ovu Playstation ekskluzivu na Comic-Con sajmu, koji počinje 20. jula.