PC
Direktor Final Fantasy XV: Kreriranje igre za konzolu je 100 puta teže nego za PC
Final Fantasy XV je svoje konzolno izdanje doživeo još krajem prošle godine, a njegovi developeri su vođeni uspehom odlučili da kreiraju izdanje ove igre i za računare, i to u saradnji sa kompanijom Nvidia, što nam je otkriveno tokom Gamescom sajma u avgustu.
Nedavno je direktor igre, Hajime Tabata, progovorio o lakoći razvijanja igre za PC i koliko se razlikuje u odnosu na konzole, on je takođe priznao da su još od samog početka znali da će Final Fantasy XV doći i na PC pa su još tokom 2016. započeli saradnju sa Nvidijom u kreiranju endžina, a sam rad na portovanju igre je krenuo tek ove godine.
U razgovoru za MCV, Tabata je izjavio: “Konzolna verzija, koja je zahtevala rekonstrukciju iz samog početka za igru i endžin, je više od 100 puta teža”
Novina u odnosu na konzolno izdanje će biti mod za igranje u prvom licu, koji je 50% kompletan i da će njegova finalna verzija omogućiti prelaženje čitave igre iz prvog lica.
4K rezolucija je jedan od neizostavnih elemenata današnjice na PC-u, a zbog saradnje sa kompanijom Nvidia u Final Fantasy XV postoji gomila naprednih podešavanja.
Takođe je dodato da se veliki napor ulaže u optimizaciju igre za starije mašine, “U globalnom tržištu računara je neophodno da igra radi na širokom spektru specifikacija.”
PC verziju Final Fantasy XV možemo očekivati početkom naredne godine.