Nakon dužeg perioda postojanja studio Visceral Games je ugašen od strane kompanije Electronic Arts. Ova vest dolazi od potpredsednika kompanije, Patrika Soderlunda, koji je u objavi naveo razlog za ovakvu promenu, kao i šta će se desiti sa započetim projektom.
Visceral studio je razvijao, za sada, nenajavljenu Star Wars igru, koja je trebala da bude linearna avantura u potpunosti bazirana na narativu, ali su tokom testiranja, praćenjem utiska igrača i promena na tržištu shvatili da moraju u potpunosti zaokrenuti direkciju razvoja i elemente igre. Te su izjavili: “Igru pomeramo u pravcu u kojem će pružati širi doživljaj sa više raznolikosti i većom uključenošću igrača, oslanjajući se na sposobnosti našeg Frostbite endžina i menjamo centralne delove igre kako bi igrači dobili veću Star Wars avanturu sa većom širinom za istraživanje.”
Razvoj Star Wars igre će sada voditi studio EA Vancouver, sa ostalim timovima iste kompanije, dok će zaposleni iz ugašenog studija biti raspoređeni po drugim odeljcima Electronic Artsa.
Zbog ove promene dolazi i do pomeranja planiranog datuma izlaska, tako da očekivana igra neće izaći tokom 2019. godine, već znatno kasnije, što će biti naknadno objavljeno.
Visceral Games je postojao od 1998. godine pod nazivom EA Redwood Shores, tada je izdata i prva igra Future Cop: LAPD. Tokom postojanja studio je izdao brojne igre inspirisane filmskim franšizama, kao što su Kum, Gospodar prstenova, Džejms Bond i druge. Visceral Games je najpoznatiji po kreiranju Dead Space serijala, koji se sastoji iz tri igre.
Šta vi mislite o ovoj odluci? Recite nam u komentarima.