Posvećeni Destiny 2 igrač je sproveo detaljnu analizu procesa zarade iskustva u Destiny 2 i otkrio je da što igrači duže “grindaju” to će manje iskustva dobijati, ponekad samo 4% od koliko je stvarno navedeno, kao i da se u Public Events dobija 50% manje iskustva nego što je predviđeno.
Sve ovo je izazvalo veliku zabrinutost igrača i sumnju da razvojni studio igre na taj način primorava igrače da ulažu dodatni novac preko mikrotransakcija.
Bungie je čuo za sve ovo i takođe je proverio šta je zapravo u pitanju, istragom je potvrđeno da je sistem dobijanja iskustva uistinu ograničavao broj dobijenog iskustva tokom igranja. Čim su došli do ovog otkrića, sistem je momentalno deaktiviran.
“Trenutno, dobijanje XP-a bi se povećalo kada se igra duže ili tokom aktivnosti kao što su kompetitivni multiplejer mečevi i Leviathan Raid, i XP bi se smanjio tokom aktivnosti koje mogu biti brzo i repetitivno povezane, kao što su Public Events. Nismo srećni sa rezultatima i isto smo čuli i od zajednice. Istog momenta smo deaktivirali ovaj sistem.”
Takođe je najavljeno da će pomno pratiti promene kako bi utvrdili da preduzete mere ispunjavaju očekivanja igrača.