Poljski gigant u industriji video igara, CD Projekt Red, i dalje ne otkriva previše detalja o nadolazećem Cyberpunk 2077, već ih daje u manjim količinama.
Najnoviju informaciju je dao direktor kompanije, Adam Kicinski, u razovoru za Poljski sajt, Strefa Inwestorow, gde je naveo da će Cyberpunk 2077 posedovati onlajn elemente. On je naveo kako im je cilj da nova igra bude veći komercijalni uspeh od Witcher 3 i da je za to neophodno posedovanje onlajn elemenata.
“Onlajn je neophodan, ili vrlo preporučljiv ako želite da postignete veliki uspeh na duge staze. U jednom trenutku smo rekli da će određeni onlajn elementi postojati u Cyberpunku.”
Pod onlajn elemente spada dosta stvari, a jedna od njih su i ozloglašene loot kutije i pay to win sistem, koji su ovih dana u centru pažnje zbog igre Star Wars: Battlefront 2. Zato se javlja i logična zabrinutost kod mnogih fanova da bi ova kompanija, poznata po igrama sa bogatim i kvalitetnim singlplejer iskustvom, mogla uključiti u nove igre baš ono što većini smeta.
CD Projekt Red datum izlaska ove igra i dalje krije ko zmija noge, ali se nadamo da nećemo morati još dugo da čekamo.