Apple, vlasnik svetski poznatog brenda iPhone, želi da učini boljim mestom i jasno stavi svojim korisnicima doznanja kakve su im šanse za dobijanje predmeta pri otvaranju kutija u igrama koje poseduju sistem loot boxes.
Od nedavno je App Store ažurirao smernice za sve koji igre puštaju u prodaju, gde u članu 3.1.1 stoji: “Aplikacije koje nude ‘loot kutije’ ili druge mehanizme koji pružaju nasumične virtuelne predmete za kupovinu moraju svim kupcima pre kupovine otkriti tačne šanse za dobijanje svakog predmeta”.
Jako je lepo i ohrabrujuće videti da jedan gigant, kakav je Apple, uvodi dodatne mere zaštite potrošača, čemu je najviše doprinela kontroverza sa loot kutijama i pay to win sistemom u igri Star Wars: Battlefront 2 i velika pobuna igrača, zbog čega su sve mikrotransakcije uklonjene kako bi developeri dodatno radili na njima, ali još uvek nije poznato da li će se one uopšte vratiti.