Iron Harvest, strategija u realnom vremenu sa radnjom smeštenom u alternativnom periodu nakon 1920. godine, će morati da se okrene fanovima i finansiranju putem Kickstartera, kako bi developeri imali dovoljno sredstava za izradu singlplejer kampanje.
Idejni tvorac ove igre, Jakub Rozalski, da za sad rad funkcioniše po planiranom, ali da je on zainteresovan da izradu singlplejer kampanje sa jako dobrom pričom, ali su svi potencijalni investitori zainteresovani samo za multiplejer, i samim tim monetizaciju, dok ih mod za jednog igrača ne interesuje.
“Uvek sam bio više zainteresovan za singplejer kampanju i dobro pripovedanje, nego za multiplejer. Jako bih želeo da vam pružim više priča iz mog sveta 1920. godine. Ali je većina investitora zainteresovana samo za multiplejer igru.” izjavio je Jakub.
Iz tog razloga on i studio KING Art Games razmišljaju o pokretanju Kickstarter kampanje, kako bi stekli sredstva za rad i tako ostali u potpunosti nezavisni i pratili svoju viziju.
Kako bi im ovo finansiranje što bolje prošlo, pripremljen je upitnik, koji možete(ako želite, naravno) popuniti i dati vaše predloge. Upitnik se nalazi na ovom linku.