PC
Pauziran rad na System Shock rimejku, potrošene Kickstarter pare
Studio Nightdive je leta 2016. godine napravio sjajnu Kickstarter kampanju za potpuni rimejk legendarnog horora iz 1994, System Shock.
Zahvaljujući sjajnoj prezentaciji prikupili su 1,35 miliona dolara i skoro 22 000 ljudi koji su projekat podržali na Kickstarteru. Igra je po prvobitnom planu trebalo da izađe krajem prošle godine.
Ipak, ambicije i obim projekta su rasli, a novac se brzo topio i na kraju istopio, a da igra nije ni približno blizu završetku, tako da je osnivač i izvršni direktor Nightdive studija, Stiven Kik, rešio da ceo posao stavi “na led” na neodređeno.
Kik kaže da ne beži od ogovornosti i da priznaje da je ultimativno njegova krivica za loše vođenje posla, ali kaže da će projekat biti realizovan i obećano i urađeno, ali da sada sebi daje rok od 18 do 24 meseci da igra bude gotova.
Kaže da je raskinut ugovor sa 15 ljudi koji su unajmljeno radili za studio, ali da niko od stalnih zaposlenih, koji čine jezgro rada na igri, nije otpušten. Puza će služiti kako bi se redefinisao pristup igri i pronašli alternativni načini finansiranja ostatka posla.
Pauza na System Shock rimejku, nema veze sa radom na System Shock 3, koji obavlja studio Otherside Entertainment.