Laru Kroft smo od prve igre, izašle davne 1996. godine, upamtili po neustrašivosti i oskudnoj odeći, ali i po oružju koje je nosila – dva pištolja.
Međutim, sa promenom izdavača i rebootom franšize dobili smo izmenjenu heroinu, sa akcentom na njeno poreklo, mračniju priču i bez obeležja iz ranijih igara. Tomb Raider(2013) i Rise of the Tomb Raider su prikazali Laru koja ima osećanja, može biti povređena, a za promenu su umesto pištolja došli luk i strela, koji će definitivno ostati glavno obeležje i u nadolazećem naslovu – Shadow of the Tomb Raider.
Kako otkriva SirusGaming, producent Den Bison je za predstojeće izdanje Xbox magazina izjavio da nisu želeli da “moderna” Lara poseduje obeležja iz originala i prethodnih igara upravo zato što je to njihovo obeležje, a nova trilogija želi da pruži drugačije i realističnije iskustvo.
On je dodatno istakao da “ne” pištoljima važi samo za ovu trilogiju i da je su to sada luk i strela, a da nije siguran šta će doneti u narednim igrama, kojih će svakako biti.
Shadow of the Tomb Raider je otkriven krajem prošlog meseca kada smo videli i koja će izdanja sve biti dostupna za kupovinu kada igra izađe 14. septembra za PC, PS4 i XOne. Taman dovoljno vremena da se obnovi gradivo iz prethodne dve igre.