Veliki broj razvojnih studija kada napravi igru koja je prioritet za konzole, eventualnu PC verziju izrade kao prosti port bez velikog truda, pa onda se taj deo igračke baze susreće sa katastrofalnim performansama i ponekada nemaju punu podršku za igranje na tastaturi.
Studio Coalition to ne želi da uradi sa Gears of War 5, već će ona dobiti poseban tretman pre nego što se pojavi na PC-u. Vođa studija, Rod Ferguson, je u razgovoru za Wired otkrio da će igrači na računarima imati naprednija grafička podešavanja zato što Gears of War 5 za PC prave iznova.
Ovo znači da će igra na računarima na računarima raditi u 4K sa do 120 frejma u sekundi, naravno uz odgovarajući hardver, dok će verzija za Xbox One biti 60 fps 4K kao standard.
Osim visoke rezolucije postojaće još par zgodnih opcija koje će iskorititi prednost raznih opcija za optimizaciju koje pruža PC platforma, ali Ferguson nije otkrio o čemu se tačno radi.
Gears of War 5 nam stiže negde tokom naredne godine za PC i Xbox One, a osim nje očekujemo još dve igre iz iste franšize.