Marketing je veoma bitan deo u svakom plasiranju produkta na tržište i kako vreme prolazi, kampanje postaju sve oštrije kako bi se privukao što veći broj ljudi za kupovinu i to sada uključuje direktno ismevanje i ruganje suparničkih kompanija.
Tako je sada AMD sa svojom reklamnom kampanjom za AMD EPYC procesore direktno osuo paljbu po najljućem rivalu, kompaniji Intel i njenim Xeon procesorima. Slogan koji je nama zapao za oko je “Xeon je bio super. Kao i ugalj” čime se aludira na ograničenost uglja kao resursa i da je stvar prošlosti.
AMD nije stao tu, već je napravio i slogan u kojem navodi da niko nije dobio otkaz za kupovinu Xeona, do sada. Ova kompanija se stvarno opasno hvata u koštac sa svojim konkurentom, ali i ima razloga za to, pošto najnovija serija Epyc procesora nosi dosta veiku snagu u odnosu na Xeon, a nedavno su se pojavile i glasine da je u pripremi procesor sa neverovatnih 48 jezgara i 96 threadova.