PlayStation 4

Umetnički direktor Ghost of Tsushima o ambicioznom planu za svet igre

Posted on

Ghost of Tsushima je najavljen na ovogodišnjoj Sony E3 konferenciji i momentalno je skrenuo pažnju publike svojim prelepim izgledom.

Igra nas smešta u feudalno doba Japana, gde ćemo biti u ulozi samuraja samotnjaka, u borbi za sebe i svoju domovinu.

Ono što je verovatno i najviše zakupilo pažnju jeste prosto neverovatna fluidnost i pokretljivost igre, ne u tehničkom smislu, nego i vizuelnom. Igra jednostavno izgleda neverovatno živo, sve oko nas se kretalo: drveće, livade, oblaci, lišće, trava, rastinje, reke, kiša… U trejleru, čitav svet oko nas bio je bujica pokreta kakve do sada nismo videli u igrama.

O ovome je za časopis GamesTM govorio umetnički direktor igre Džejson Konel, koji kaže da su u studiju Sucker Punch (koji radi na igri), jako ponosni na taj aspekat igre. Kako kaže: “Želeli smo da kreiramo zaista “živi” otvoreni svet igre, i da to ne bude samo neka fensi reč koja se danas olako koristi, već da to stvarno bude svet pun života, a život je najlakše predstaviti kroz pokret, i zato želimo da igrač uvek ima taj osećaj da se ceo svet igre stalno kreće i pomera oko njega, odnosno da je stvarno u živom svetu. Naš moto je prosto bio – ukoliko može da se kreće, hajdemo onda i da napravimo da se kreće”.

I zaista, skidamo im kapu za ono što smo videli u prezentaciji, verovatno jedna od do sada najlepših igara koja će ikada stići na PS4 i jedva čekamo da vidimo igru u celosti.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version