U periodu za nama smo imali prilike da se upoznamo sa novim sadržajem koji nas očekuje u Shadow of the Tomb Raider, na osnovu čega se lako moglo zaključiti da će iskustvo biti teže nego u prethodnim delovima.
Square Enix ne želi igru načini preteškom za većinu fanova, ali isto tako ne želi i da ona bude prelaka u bilo kom aspektu, pa je na osnovu toga za igru izrađen opširni selektor težine.
Igrači pri odabiru težine neće moći samo da biraju Easy, Normal, Hard i Deadly Obsession podešavanja, već će kod njih moći da podešavaju i težinu borbe sa neprijateljima, težinu istraživanja blaga Južne Amerike, kao i težinu zagonetki.
Pogledajte još: Novi gejmplej video za Shadow of the Tomb Raider prikazuje ogromni skriveni grad
Combat podešavanja se ogledaju u dostupnosti municije, uviđanju neprijatelja i njihovom HP-u, pa će tako na najtežem nivou municija biti dosta retka, a neprijatelji će imati više oklopa na sebi.
Težina istraživanja će se razlikovati po tome da oni koji igraju na teži način neće imati hint u vidu bele boje gde je moguće popeti se, bez kampova i bez instinkta.
Težina rešavanja zagonetki je delom ista kao istraživanje, pa tako na Hard neće postojati silueta objekata potrebnih za rešavanje zagonetki, a postojaće i jako malo vremena za rešavanje vremenski ograničenih problema.
Ovo nam deluje izuzetno zanimljivo i jedva čekamo da vidimo kako će se ovakva vrsta podešavanja pokazati u praksi kada Shadow of the Tomb Raider izađe 14. septembra.