Quakecon nije zaboravio ni na Fallout, koji nam svakog dana polako stvara sve jasniju sliku o tome kako će igra izgledati i šta možemo da očekujemo od nje.
Sistem napredovanja u Fallout 76 nam donosi prepoznatljivi S.P.E.C.I.A.L. sistem statsa—Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility i Luck. Na svakom levelu počev od prvog pa do 50. levela dobijamo po jedan poen koji možemo da rasporedimo na neki od ovih statsa u zavisnosti od toga kako želimo da razvijemo našeg lika.
Tu je dakle manje-više sve isto, ali novina dolazi kod perkova. Naime, kod svakog levela dobićemo i specijalne Perk kartice koje možemo iskoristiti ili na našem karakteru, ili da ih podelimo sa nekim od naših prijateljla kome su potrebnije, a kako je rečeno, postoji na stotine ovakvih kartica sa različitim kombinacijama bonusa, ali se ne mogu koristiti slobodno, već morate da ispunjavate uslove u vidu toga da imate odgovarajuće statse za te perkove, odnosno ako neki perk traži Charismu od recimo 10, morate imati mimimum toliko.
Povrđeno je i da neće biti p2w, odnosno da se kartice dobijaju isključivo levelovanjem, nema kupovine istih.
Osim Perk sistema, predstavljene su i mutacije, koje vam se mogu dešavati sporadično i koje će predstavljati kombinaciju pozitivnih, ali i negativnh stvari, u zavnisnosti od toga kakva vas mutacija zahvati.
Sve ovo je simpatično prikazano u novom trejleru u duhu infovidea prepoznatljivih za Fallout serijal.