Monster Hunter: World je ovih dana postigao istorijski uspeh neke japanske kompanije na Steam platformi, kao najbrže prodavana japanska igra ikada na Steamu, pa je tako prestigao i činilo se nepremostivi Dark Souls III.
Ujedno, ovo je bila i prva velika igra koja je istovremeno izašla i na Steamu i na kineskoj platformi WeGame, u vlasništvu kineskog giganta Tencent, koji ima pretenzije da na internacionalnom nivou bude konkurencija Steamu. Ipak, umesto da ovo bude prvi veliki korak za WeGame, kineske vlasti su se potrudile da bude veliki debakl.
Nakon svega par dana, od vlasti je stiglo naređenje, bez javnog objašnjenja zašto, da se Monster Hunter: World potpuno banuje u Kini. Niko ne zna razlog, osim navodnih “velikih žalbi” igrača, za koje mnogi misle da su farsa i da je pravi rezultat da se naškodi japanskoj kompaniji Capcom, koja je izdavač igre.
Bilo kako bilo, neka se politika krije iza toga, ali su svakako na najvećem gubitku mnogobrojni gejmeri u Kini koji su tako izostavljeni iz uživanja u trenutno jednoj od najpopularnijih igara na svetu, zbog nekih odluka “odozgo”. Nadamo se da će se ovo rešiti što pre, i da će ogromna populacija gejmera u Kini imati ponovo priliku da uživa u Monster Hunter: World, i da ćemo u međuvremenu saznati stvarne razloge za ovaj neobjašnjivi potez kineskih vlasi iz Komunističke partije.