Do pre svega par nedelja, Battle Royale igra iz studija Hi-rez, Realm Royale, smeštena u svetu njihove druge igre Paladins, bila je zaista pravi hit i činilo se kao nešto što će uzdrmati i ozbiljno ugroziti Fornite. Igrali su ga svi levo i desno, Paladins fanovi, obična publika, radoznali igrači drugih BR igara, poznati strimeri…
Igra je redovno držala mesto u Top 5 igarama Twitchu dobrih mesec-dva, sa u proseku između 100 i 150 000 posmatrača, a isto važi i za broj aktivnih igrača na Stemu, koji je u jednom trenutku iznosio čak 105 000 istovremenih igrača.
Danas, svega koji mesec kasnije, izgleda da je Realm Royale u teškom kanalu. Ovog vikenda broj konkurentnih aktivnih igrača u proseku je bio oko 7 000, što je pad od ogromnih 93% u odnosu na vreme najveće popularnosti početkom juna. Razlozi za to su brojni, ali jednostavno igra prosto rečeno nije uspela da zadrži pažnju publike, pre svega zbog brojnih žalbi igrača na način pucanja i na balans stvari, na koje Hi-Rez ili nije odgovorio ili je to učinio previše kasno. Istovremno su brojni veliki strimeri koji su popularizovali igru prestali da je strimuju, pa danas svega par stotina ljudi na dnevnom nivou gleda ovu igru na Twitchu.
Ipak, čini nam se da Hi-Rez neće lako dići ruke od ovog naslova, i pokušaće na nešto sporiji način da joj pruže podrušku i pokušaju da je vrate na stabilne noge. Nedavno su svoj studio podelili na tri tima, od kojih je jedan fokusiran isključivo na Realm Royale, a tu su i planovi da igra stigne na Xbox One i PS4, tako da se i tu očekuje talas sveže krvi. Ipak, moraće još puno, puno toga da urade ukoliko žele da igra ozdravi, i iskreno, nešto nismo sigurni da će uspeti u tome, ali ostaje nam da vidimo.