Opisi

PRVI UTISCI: Destiny 2: Forsaken

Nisam siguran kako da počnem ove utiske. Destiny 2 je kao igra opala u mojim očima nizom grešaka developera, zanemarivanjem kritika i izuzetno lošim ekspanzijama. Igra je bila dosadna, monotona i prestao sam odavno da je igram.

Zašto mi je sa ovom ekspanzijom igra opet tako prokleto zabavna?

I dalje je isti gejmplej, opet slična početna oružja, iste premise, slični questovi. Ali, evo upravo trčim po Grebenu (Reef), jurim misije i rokam sve što se kreće sa lukom i strelom. Da, luk i strela su u Destiny i mnogo je zabavno slati strele direktno neprijateljima u glave. Ovo novo oružje je precizno, elegantno i savršeno se uklapa u ovaj tip fantazije, što mi je neverovatno. Bungie, pun pogodak.

Nova zona je takođe interesantna. Sve podseća na divlji zapad pa čak i kantina sa vestern muzikom. Novi neprijatelji su takođe stilizovani i podeljeni na osam bosova gde je svaki karakterističan na svoj način. Jurnjava za njima podseća na lov na ucenjene glave, što maltene i jeste, i time se dodatno dočarava vestern stil – u kom i dalje luk i strela leže kao kec na deset. Na primer, jedan od bosova je glavna bajkerka (The Rider) koja sa svojom bandom hara Grebenom.  Skoro ceo bos fajt se odigrava na hover-motorima (Pike) gde se jurite po jako zapaljivim arenama.

Scorn su novi neprijatelji i to su modifikovani Falleni koji nisu samo (jesu malo doduse) reskin starih neprijatelja (tebe gledam Warmind). Na primer, sad vas napadaju Ravageri koji vitlaju vatrene lampinjone koje možete da pogodite i nanesete im ogromnu AOE štetu. Samo pazite da ne stignu prvi do vas.

Javni questovi su malo promenjeni i unose i dugo očekivanu svežinu. Pošto se priča odvija na nizu vezanih asteroida gde je i čuveni zatvor, jedan od ovih questova je da Guardiani pokušavaju da zarobe ili ubiju odbeglog zatvorenika dok njegova frakcija pokušava da ga oslobodni. Nije ništa previše komplikovano, ali je barem sveže.

Nisam još imao prilike da probam Strike (instance) i nove Nightfall (heroic instance) jer uživam u novoj zoni i pogotovo u modifikovanim Lost Sektorima koji su sad zanimljiviji i teži ali i imaju bogate nagrade. Trenutno igram Huntera i novi modifajer je Way of a thousand cuts, što vas pretvara u Naruta. Ovo je modifikovani Gunslinger super koji, umesto zlatnog pištolja, raspali gomilu vatrenih noževa koji rade ogromnu štetu. Još mi nije dojadilo, ne mislim da će skoro.

Sve u svemu, Destiny 2 Forsaken je do sad najbolja ekspanzija. Ovo ne govori puno, s obzirom da su prethodne dve bile blagi užas. Mi ćemo nastaviti da se igramo i punu recenziju ćete moći da pročitate u Oktobarskom broju Play-a.

AUTOR: Igor Totić

Igru za potrebe recenzije ustupio Computerland

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top