Nažalost, poslednjih godina, pa možemo slobodno reći i u čitavoj ovoj deceniji, kvalitet sporednih priča i zadataka u RPG igrama je poprilično opao, i sve je više počeo da liči na MMO zadatke, gde bez previše razmišljanja sakupljamo neke gluposti ili nosimo stvari od tačke A do tačke B.
U dobrom RPG naslovu, kvalitetno i intrigantno napisane sporedne priče i zadaci mogu da predstavljaju neke od najzabavnijih i najnezaboravnijih trenutaka u tim igrama, koje ćemo pamtiti i više nego glavnu priču, i zbog toga je “side quest” kvalitet od presudne važnosti za dobar PRG, jer ima ključnu ulogu u stvaranju sveta igre i naše imerzije u isti.
Zato nam je i drago što nam iz usta Patrika Milsa (Patrick Mills), koji u CD Projekt RED radi na dizajniranju kvestova za Cyberpunk 2077, stiže potvrda da će apsolutno svaki sporedni zadatak u igri biti priča za sebe i da neće biti besmislenih sporednih kvestova koji su tu samo reda radi.
U razgovoru za magazin EDGE, on je rekao da “Žele da se pobrinu da svi kvestovi u igri budu na nivou i standardnu glavne priče, i da neće biti ničega u igri što će imati osećaj filer sadržaja”. Kako kaže, kvestovi u Cyberpunk 2077 neće biti tu da bismo samo levelovavi karaktere ili grajndali novac za bolju opremu, već su tu da ispričaju zanimljive priče i pomognu u građenju sveta igre i da će apsolutno sve što radimo u igri, i način na koji izvršavamo ove sporedne kvestove, imati posledice i osećati se u svetu oko nas, na manji ili veći način u zavisnosti od toga koliko je “velik” i sam sporedni zadatak.
Nama se jako sviđa ovo što čujemo i ne sumnjamo u CD Projket RED da će nam doneti jedno od najboljih RPG iskustva ikada.