Iako su ljudi neverovatno uzbuđeni zbog petog nastavka kultnog serijala Devil May Cry, jedna informacija koja je stigla ovog vikenda sa Tokyo Game Show je svima pomalo uzdrmala poverenje u igru i unela dozu zabrinutosti i strepenje.
Naime, igra će imati mikrotransakcije, i to ne kozmetičke mikrotransakcije, već one koje će vam omogućiti da “uštedite vreme” i da ubrzate proces razvoja karaktera. Naime, u igri vodimo Neroa i Dantea, i sakupljamo specijalne orbove koje možemo potrošiti u Božanskim Statutama (Divinity Statue) koje u suštini predstavljaju prodavnice u igri. Tu te orbove menjamo za različite moći i poboljšanja za naše karaktere, ali tu je i kupovina orbova za stvarni novac, ukoliko želimo da “ubrzamo proces”.
Novinar Game Stopa, koji je u Tokiju imao prilike da razgovara sa developerima o ovome, ih je pitao čemu tako nešto u igri kao što je Devil May Cry i dobio odgovor koji smo već mnogo puta čuli na ovu temu: “Davanje izbora igračima na koji način žele da igraju igru”. Kako devloper Icuno kaže “Dajući igračima mogućnost da kupuju Crvene Orbove, dajemo priliku onima koji žele da igraju na taj način, da uštede vreme i dobiju sve odjednom, ali ko želi da igra “normalno”, uopšte ne mora da brine i ovome i može igrati na prirodan način”.
Sličnu ovakvu stvar smo već videli u Shadows of War, takođe još jednoj singlplejer igri koja je na sličan način “davala igračima izbor”, što se veoma brzo pretvorilo u fijasko, pa se iskreno nadamo da će ljudi iz Capcoma na vreme primetiti koliko ovo može biti pogubno za igru i ukloniti sistem iz igre, jer strahujemo da će normalno igranje da se pretzvori u jedan veliki grind, napravljen tako da igrači zaista požele da kupe Crvene Orbove i ubrzaju proces.