Verovatno se sećate kako je početkom prošle godine They Are Billions pravo “iz vedra neba” osvojio internet na par nedeljla, kada je bio jedna od najpopularnijih igara strimovanih na Twitchu u to vreme.
Razlog je vrlo jednostavan. Pre svega, ljudima jako fali dobrih RTS igara kojih nije bilo odavno, a They Are Billions je uspeo ljudima da ponudi novu formulu sa poznatim elementima, ali i sa nekim novim gejmplej stvarima koje su igru i vizuelno i u gejmplej smislu učinile zaraznom i prepoznatljivom. Više o našim tadašnjim utiscima možete pročitati na ovom linku.
Godinu dana kasnije, i ekipa iz studija Numantian Games, zalužnog za stvaranje igre, i dalje vredno radi na novinama i peglanju na osnovu povratnih informacija koje dobijaju od igrača tokom ovih godinu dana Early Access faze, kako bi jednog kada igra izađe u celosti dobili najbolje moguće iskustvo.
Danas je izašao novi blog koji nam objašnjava zašto obećana kampanja još nije izašla i razlog je vrlo direktan – sa povećanjem popularnosti igre i njihove ideje i vizije su porasle, pa je sada čitava zamisao mnogo, mnogo veća i kompleksnija od onoga što su prvobitno planirali. Kampanja će doneti brojne nove jedinice, mape, heroje i mehanike, i biće duga između 40 i 50 sati igranja. Planiraju da je izbace tek sa zvaničnim islazkom igre, kako bi je maksimalno ispeglali i kako ne bi otkrili igračima detalje i time uništili iskustvo.
Ujedno, aktivno rade i na unapređenju level editora koji dolazi sa igrom, kažu da su veoma srećni sa svime što su igrači do sada u njemu napravili i da ih neke kreativne mape zaista oduševljavaju. Trenutno rade na tome da omguće kreatorima levela da modifikuju kako žele gejmplej elemente (statistike i druge “brojke”), a isto tako uskoro stiže i mogućnost povezivanja levela u jednu celinu, kako bi se napravile prave kampanje.
O ovome i o još dosta drugih stvari koje studio trenutno radi, možete pročitati u ovom blogu postu.