PC

BETA: Tom Clancy’s The Division 2

Posted on

Tri godine kasnije je ponovo došao red da spašavamo Sjedinjene Američke Države od posledica biološkog ratovanja, s tim što je to za sada samo probno (u beta smislu). The Division 2 nas iz Njujorka vodi u samu prestonicu, Vašington, na nešto otvorenije ratovanje protiv takozvanih hijena, koje ne učestvuju u borbi za povratak reda i humanosti u razoreni svet, već pomažu tome da teror vlada. Mi, igrači, ponovo pripadamo specijalnom odredu na strani dobra koji uza sebe ima dosta novih stvari za borbu, a i pomoć saigrača je mnogo bolja.

Pa da počnemo od gejmpleja. Ova komponenta igre je stvarno doživela velike promene u odnosu na keca i to pozitivne. Samo kretanje karaktera je dosta fluidnije bez ikakvog zastajkivanja, tako da ga je dosta lakše kontrolisati. Na prelazak iz zaklona u zaklon i preskakanje objekata je takođe obraćeno dosta pažnje pa je i to dosta bolje. Napucavanje nije jednolično i nije deo na koji nema potrebe obraćati pažnju i samo pucati pa kako bilo, već svako oružje bukvalno ima svoj karakter, svoj obrazac pucanja, težinu kontrole pa je tako izuzetno važno koju ćete pušku koristiti tokom okršaja u zavisnosti od udaljenosti neprijatelja. Bitan deo igra i tehnika koja vam dosta pomaže tokom borbi, bilo da govorimo o montažnom mitraljezu, ili o minama i sličnom. The Division 2 se oseća kao savršena igra za one koji obožavaju nadogradnje, jer svog karaktera od samog početka možete nadograđivati i voditi ga u smeru kojem želite, a da pri tome imate u punu slobodu.

Vašington na trenutke deluje nekako prazno i kao da nema šta da ponudi, što se može opravdati prelaskom iz gusto naseljenog Njujorka keca, ili jednostavno time da je dosta sadržaja ograničeno zbog beta prirode igre. U svakom slučaju, pred igračima je u ponudi veliki broj misija i aktivnosti koje prate priču, kao i multiplejer okršaja u takozvanoj zoni. Na raspolaganju je izgradnja borbenih stanica i skloništa, regrutovanje novih vojnika, lov na ucenjene glave, oslobađanja i pronalaženja određenih stvari, koje vam zauzvrat daruju iskustvo(XP), što je pogodno za ranije navedena unapređenja.

Za ono vreme tokom kojeg sam se našao u poprištu ovog post-apokaliptičnog okruženja, vidi se da Ubisoft ne želi da ima mnogo veze sa modernim problemima i politikom, bez spominjanja gafa u kojem su mejlom pozvali ljude da vide kako to izgleda pravo gašenje vlade.

Verovatno i sami znate da je u mnogim sličnim igrama jako teško pronaći zlatnu sredinu između toga da je nešto odlično prilikom solo igranja i igranja u društvu. The Division 2 i ovde briljira, tako da bilo da ste se u ovaj poduhvat upustili sami, ili sa ortacima, zabava vam je zagarantovana. A na isti način je dosta lako pridružiti se nekom u sred partije i pomoći mu na zadatku, a možete lako pozvati bilo kog igrača da vam pomogne kada naletite na deonicu koja vam zadaje poteškoće, što je stvarno za svaku pohvalu developerima.

Prvi The Division je po svom pojavljivanju bio meta kontroverze zbog snižavanja grafičkih detalja po izlasku, a reklamiranja nečeg dosta lepšeg. Digitalni razoreni Vašington ove izgleda dosta dobro sa stvarno lepo odrađenim animacijama i prisutnim detaljima, a vašem autoru se izuzetno svidelo ambijentalno i volumetrično osvetljenje, koje do izražaja dolazi tokom perioda magle i tokom sumraka/noći(pošto postoji day-night ciklus). Bagovi jesu prisutni, što je i normalno za beta verziju igre, pa smo tako nailazili na pucanje servera, nekoliko problema u funkcionisanju korisničkog interfejsa(UI) i kod zvučne komponente, ali u suštini ništa preterano zabrinjavajuće kada je finalni produkt u pitanju.

Na kraju ostaje samo to da dočekamo da zaigramo i punu verziju sa svim sadržajem koji je Ubisoft pripremao ovih godina, i jako raduje to što su naučili iz prethodnih grešaka, o čemu je ovaj tekst upravo govorio. Ono što nismo videli u beta testiranju, a svakako vredno pomena, je to da dolazak novog sadržaja tek predstoji kroz live-service model koji Ubisoft religiozno koristi u svojim igrama, pa će tako osećaj praznine eventualno biti popunjen.

AUTOR: Milan Janković

Igru za potrebe beta testiranja usutupila CD Media

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version