Filmovi-Serije
Netflix planira da udvostruči ulaganja u interaktivne filmove nakon uspeha Black Mirror epizode “Bandersnatch”
Interaktivni film, odnosno specijalna epizoda serije Black Mirror naziva “Bandersnatch”, je bila veoma uspešan eksperiment za Netflix.
Ukoliko niste upoznati, ovo je bila jedna od prvih “interaktivnih” epizoda na ovoj platformi, gde ste vi kao gledalac direktno odlučivali kako će se epizoda razviti u nekim ključnim trenucima, birajući između dve opcije i dva puta daljeg nastavka radnje.
Koncept epizode se generalno jako svideo svima, i u Netflixu je smatraju za veliki uspeh, pa je Tod Jelin (Todd Yellin), potpredsednik produkcije Netflixa, rekao u Indiji da “Su oduševljeni reakcijom fanova”, te da se i njima jako sviđa koncept interaktivnih pričanja priča kroz filmove, te da možemo da očekujemo još toga u budućnosti, već u narednih godinu-dve.
Naglasio je i da to neće nužno biti “mračna naučna fantastika”, već da mogu biti i drame, komedije, trileri i drugi tipovi žanrova, pa čak i romanse.
I nama se ovaj koncept jako sviđta, tako da jedva čekamo da vidimo u kom će pravcu Netflix da ga razvije dalje. Svakako je ovo dosta skuplje od “klasičnih” filmova, jer zahteva snimanje mnogo više materijala (posebno za sve izbore) i samim tim dosta veću produkciju i troškove.