Kako praksa upotrebe mikrotransakcija postaje sve agresivnija, pa ovu metodu viđamo i u igrama koje imaju samo singlplejer komponentu, mnogi su pokrenuli temu povećanja cene video igara od 60$, koja se trenutno smatra standardom.
Od tog povećanja se očekuje da će onda ugušiti potrebu za mikrotransakcijama, ali je to samo jedno veliko možda.
Sa druge strane, Epic Games na umu ima nešto potpuno suprotno, a to je prodaja igara na EGS po nižim cenama. Tu se ne misli na popuste, već na to da igre od samog početka imaju nižu cenu od one planirane zato što developeri već dobijaju veći deo zarade, dok Epic dobija svega 12 procenata.
Na taj način bi developeri žrtvovali deo od 88% procenata koje dobijaju od prodaje radi prodaje igre po nižoj ceni nego na drugim platformama, što bi povećalo prodaju, a ujedno i zaradu.
Epic Games bi i na ovaj način isto parirao Steam platformi, ali ne grabljenjem ekskluziva, nego time što bi u startu nudio jeftiniju kopiju igre, ali je pod znakom pitanja da li će svi želeti da menjaju cenu koja se drži kao standard, pogotovu velike kompanije.