Prijateljska vatra je oduvek bila problematičan deo svake multiplejer pucačine, gde je i pored postojanja određenih kazni bilo malo rezultata, bilo da je u pitanju slučajna ili namerna paljba na svoje saborce.
Igra koja je imala dosta sličnih problema u prošlosti je i Rainbow Six Siege, koji je sada dobio najnoviji sistem na kojem je Ubisoft radio u prethodnim mesecima i koji bi trebalo da donese očekivane rezultate.
Novina dolazi u vidu Reverse Friendly Fire funkcije kod koje će šteta koju igrač nanese saborcima biti direktno primenjena njemu, a ne ka onima na koje je zapucano.
Ovaj sistem će se automatski aktivirati, dok je ranije na povređenoj strani bilo da odluči da li će kazniti igrača koji je pucao ili ne. Ovo znači da više nema pravdanja da je slučajno pucano, već sistem neće dozvoliti da saborcima šteta bude nanesena, dok će onaj koji bude pucao biti automatski kažnjen.
Ovo važi za oružja, eksplozive koji nanose štetu, ali i gedžete, ali će tu šteta biti nanešena tom gedžetu(kao što je dron), a ne igrači koji je načinio prekršaj.
Igračima se jako dopao ovaj sistem u igri, i mnogi ga hvale. Ubisoft je sa druge strane svestan da su prisutni određeni bagovi i da je potrebno promeniti par elemenata, što će biti urađeno sa nekim od narednih apdejtova.