“How the mighty have fallen”
Nije prošlo ni puna 4 meseca od iznenadnog izlaska Apex Legends, i tada se činilo kao da ništa ne može stati na putu ovom fantastičnom naslovu iz studija Respawn, koji je osvojio fanove pucačina i Battle Royale igara širom sveta.
Zabavni i izazovni gejmplej, inovativne mehanike koje su poboljšale BR iskustvo i generalno veoma ispeglana igra, su tada kupile 25 miliona fanova za svega nedelju dana, pa je Apex, činilo se, bio na putu da postane novi gospodar BR žanra.
Ipak, iz meseca u mesec su se dešavali razni problemi, koji su nekako uspeli da zaustave rast igre: problematični bagovi koje developeri nisu ispravljali dugo, nedostatak novog sadržaja, “Season Pass” koji je bio teško razočarenje, papreno skupe cene za skinove koji u suštini predstavljaju samo nove boje za već postojeće, grajndanje, balans problemi…
Sve ovo se nagomilalo i dovelo do toga da se razočaranje intezivira i igrači izgube strpljenje, pa je sada broj igrača drastično manji, a prihodi su se u aprilu sveli na četvrtinu od onoga što je bilo na početku, i verujemo da će nastaviti da padaju u maju.
Super Data Research javalja da je Apex Legends u aprilu zaradio “svega” 24 miliona dolara, što je sasvim pozamašna suma, ali nije ni blizu cifri od 100 miliona dolara, koliko je igra prihodila u februaru. Kako je u martu profit bio oko ~50 miliona, jasno je da igra gubi prihode u velikim koracima.
Da li će Respawn uspeti da povrati poverenje publike? Nadamo se da hoće, jer je Apex sjajna igra i bilo bi šteta da bude hit kratkog daha.