Da li se neko još seća priče o OUYA konzoli?
Sada već davne 2012. godine, bila je jedna od najvećih priča na Kickstarteru, sakupivši tada ogromnih 8 i po miliona dolara, što je i dalje jedna od najvećih kampanja na Kickstarteru ikada.
Svi su maštali o novoj, nezavisnoj konzoli, koja radi samo preko Android platforme, koja je otvorenog tipa i jednostavna za korišćenje i developerima i korisnicima i koja nudi more igara za prihvaljtiv novac. Tada se činila kao “Steam konzola”.
Prošlo je jedva dve godine od kada je izašla juna 2013. godine, da bi se već jula 2015. godine proglasila komercijalnim neuspehom i proizvodnja je potpuno obustavljena, a preostali asseti su prodati Razeru, koji je servise održavao u životu narednih 4 godine, ali sada i tome dolazi kraj.
Naime, korisnicima ove platforme je stiglo obaveštenje da će svi servisi vezani za Ouya konzolu prestati sa radom 25. juna, što znači da će praktično sama konzola postati potpuno neupotrebljiva, i da ni igre koje imate na njoj neće moći da se koriste.
Sigurni smo da će u budućnosti primer Ouya konzole biti zanimljiv za proučavanje kao jedan od većih neupseha na tržištu konzola, koji je uspeo da stvori toliki hajp i zanimanje oko sebe. Verovatno najveći problem je bio što je gađao “kežual” publiku, a upravo ta publika nije bila previše upućena u ovakve stvari.
Čudna su vremena bila rane godine ove odlazeće decenije.
Good night sweet prince pic.twitter.com/1TxKX6v3dy
— Jeff Gerstmann (@jeffgerstmann) May 22, 2019