VR segment raste polako, ali sigurno, i sa svakim danom je sve veći broj VR naslova koje možemo igrati sa postojećim ili nekim potpuno novim uređajem.
Većina naslova koji su predstavljeni je veoma inovativna i donosi nešto potpuno novo igračima, maksimalno koristeći mogućnosti nove tehnologije.
O popularnosti i rastu VR igara najbolje govori podatak da je popularna društvena VR aplikacija, Rec Room, nedavno sakupila dodatnih 24 miliona dolara potrebnih za dalji razvoj.
Za slučaj da niste čuli za ovu igru, radi se o VR aplikaciji kojoj je cilj da okupi što veću zajednicu igrača koji će kreirati sadržaj u njoj i na taj način će sticati nove prijatelje širom sveta. Igra nudi svakakve aktivnosti, od obične komunikacije pa sve do co-op igranja, paintball mečeva i raznih drugih zanimljivih aktivnosti.
Studio koje je kreirao Rec Room – Against Gravity – za cilj ima da približi što veći broj igrača širom sveta i to čini tako što pokušava da ovaj naslov načini što pristupačnijim.
Rec Room je tako već dostupan za PSVR, Vive i Rift uređaje, a u planu im je da se prošire i na ostale, kao i na mobilne telefone. Igra već ima preko milion “soba” koje su kreirali igrači, što sasvim dovoljno govori o njenom rastu u popularnosti.
Ovaj novi priliv sredstava od 24 miliona dolara će značajno pomoći da se Rec Room proširi, a ostaje da se vidi kako će se ova igra pokazati protiv Fejsbuka, koji takođe ima u planu da kreira sličnu društvenu mrežu.