U susret premijeri gejmpleja za Call of Duty: Modern Warfare, zakazanoj za prvi avgust, Activision i Infinity Ward su počeli da tizuju sitne detalje vezane za samu igru.
Zvanični Twitter kanal igre je nedavno izdao kratki tizer u kojem je prikazana gunsmithing mehanika, zadužena za kastomizaciju oružja.
Ova mehanika je podeljena na 9 kategorija koje direktno utiču na performanse glavnog i sekundarnog oružja u igri, dok igrači mogu na oružje staviti maksimalno 5. Kategorije se razlikuju u odnosu na tip oružja, jedan developer je objasnio da će na assault puškama igrači moći da prilagođavaju lasere, optiku, jačinu trzaja, kapacitet magazina i ostale performanse.
Ova mehanika deluje dosta zanimljivo, pre svega što igrači moraju dobro da razmisle šta da poboljšaju a šta da izostave pre ulaska na virtuelno bojište.
Ono što se za sada ne pominje, a verovatno interesuje većinu igrača, jesu mikrotransakcije, odnosno da li će one, i u kolikoj meri biti uključene u gunsmithing.
Nadamo se da to neće biti slučaj, ali moramo biti obazrivi jer iza Call of Duty serijala stoji Activision.
Loadouts locked. Gear up for the #ModernWarfare Multiplayer Gameplay Premiere on August 1st. pic.twitter.com/vJIMbPZRyE
— Call of Duty (@CallofDuty) July 22, 2019