Kao što verovatno znate, jedna od burnijih tema poslednjih godina, kada je u pitanju industrija video-igara, jesu neslavne Loot kutije, odnosno nasumični paketi nagrada koje u igrama možete kupiti za pravi ili ingejm novac, i iz njih dobiti stvari koje imaju raznoliku vrednost i poželjnost.
Ovaj sistem je vremenom dobio veoma negativnu konotaciju, kao neetički i čak i ilegalni način da se od igrača uzmu dodatne pare, i često se direktno poredi sa kockanjem. Poslednjih godina smo svedoci toga da razne organizacije i države pokušavaju da stanu na put ovoj praksi, ali i toga da se i same kompanije sve više ograđuju od ovoga i da je praktično postala stavka za reklamirati da vaša igra nema Loot kutije.
Ipak, kada vidimo koliko para sve ovo donosi, jasno nam je zašto se velike izdavačke kuće čvrsto bore da odbrane i pravdaju sistem Loot kutija.
Overwatch, jedna od igara za koju se smatra da je kriva za popularizaciju ovog sistema, je ušla u “odabrano” društvo igara koje su zaradile više od milijardu dolara samo od mikrotransakcija unutar igre, bez uračunate prodaje same igre.
Ovo je tako šesti Activision-Blizzard IP kome je ovo uspelo, a ranije su milijardu zarade prodajom mikrotransakcija već uveliko prešli World of Warcraft, Call of Duty, Destiny, Candy Crush i Hearthstone.