Vesti
Otkriveno da izdavači plaćaju strimerima kako bi otvarali loot kutije
Ako pratite Twitch i strimere, onda ste definitivno bili svedoci situacije kako neki strimer lančano otvara neverovatno veliki broj loot kutija. Kao primer ćemo vam navesti jednog od najpopularnijih strimera, Shrouda, koji je po izlasku Apex Legends, igre iz koje stoji EA, otvorio čak 180 loot kutija.
On i većina ostalih popularnih strimera to nije radila iz puke zabave za gledaoce, već su bili plaćeni za to, otkriva Federalna Trgovinska Komisija SAD-a.
Komisija je nedavno održala radionicu/saslušanje u kojoj je fokus bio na loot kutijama. Tu je gostovao direktor kompanije koja se bavi menadžmentom Youtube i Twitch zvezdi, Omed Darijani. Među brojnim pitanjima vezanim za marketing i razne mehanike u igrama, postavljeno je i pitanje da li izdavači igara plaćaju strimerima da otvaraju loot kutije i da li im pritom daju veće šanse za dobijanje retkih predmeta.
Darijani je dao potvrdan odgovor, te se sada i potvrdila sumnja da developeri plaćaju strimerima za otvaranje velikog broja kutija čime se promovišu ozloglašene mehanike protiv kojih se sve više država bori.
Darijani je dodatno otkrio da je jednom prisustvovao sastanku na kojem se govorilo o tome da se strimerima povećaju šanse za dobijanje boljih stvari, ali nije upoznat s tim da se to stvarno praktikuje.
Ovo i ne dolazi kao iznenađenje, ali nas čudi što ovo nije ranije otkriveno i regulisano, već se na taj način manipuliše gledaocima od strane njihovih besramnih strimera, koji ni na koji način ne otkrivaju da se tako nešto praktikuje.