Igra koja je polako rasla daleko od medijske pažnje je sada postala igranija od Minecraft i Fortnite naslova.
Osim što je igra neverovatno privlačna mladim gejmerima, deo njenog uspeha leži i u izuzetno posvećenoj zajednici kreatora koja konstantno kreira novi sadržaj za Roblox, u vidu modova igranja, mapa, karaktera i sličnog.
O značaju zajednice govori i to da je ona samo tokom ove godine(do čijeg kraja ima još 4 meseca) ostvarila zaradu od preko 100 miliona dolara. Roblox kao igra beleži još veću zaradu, ali je to opet zahvaljujući posvećenim fanovima.
Studio iza igre je rešio da nešto učini po tom pitanju, i nedavno je objavljeno da se radi na novim alatima namenjenim developerima koji će im omogućiti kreiranje realističnijih i bogatijih iskustava.
Uz to, biće napravljen i specijalni Marketplace, gde igrači mogu pružiti svoje kreacije drugima i pomoći im u ostvarenju njihove vizije. To će biti dodatno olakšano prebacivanjem servisa u “oblake”, što će omogućiti razmenu u realnom vremenu i znatno ubrzati rad.
Roblox ide u pravom smeru, a mi ćemo pomno pratiti njegov rast i da li će neko uspeti da joj zapreti.