Ray Tracing tehnologija i dalje predstavlja veliku novotariju u svetu video igara, koja je imala veoma trnovit start sa RTX serijom grafičkih iz Nvidia asortimana.
Ipak, svi se slažu da je ovo svakako tehnologija budućnosti i jedna od ključnih stvari za naredne generacije konzola, gejming računara i igara, tako da svi nastavljaju da rade na njenom implementiranju.
Upravo je Nvidia juče podelila dva nova trejlera, za igre Bright Memory i Grimmstar, kako bi pokazala Ray Tracing efekte na delu u ovim igrama.
Bright Memory je akciona pucačina iz prvog lica, u kojoj se nalazimo u ulozi Shelia, iz organizaicije Natural Science Research Organization (SRO).
Oni su 2020. otkrili neki tajanstveni artefkat (mač) koji ima drevne moći i koji svi žele da zloupotrebe, a na nama je naravno da tome stanemo na put.
Akcenat u trejleru je na svetlosnim efektima i zaista izgleda impresivno, ali je pitanje kako će biti u praksi i kakva je zver za to potrebna.
Druga igra koju nam je Nvidia prikazala je Grimmstar, simulacija borbe u svemiru sa elementima RPG-a i organizovanja flote.
Ovo je vizuelno dosta jednostavnija igra, ali to ne znači da se tu ne vide čari Ray Tracinga, kao što smo to recimo videli sa Quake 2 u maju ove godine.
Priča igre kaže da predvodimo “poslednju flotu čovečanstva” u odbrani utočišta ljudske rase.
Očigledno je da Nvidia, sa ovakva dva trejlera paralelno, želi da pokaže kako je Ray Tracing značajan i bitan i za vizuelno impresivne i detalje igre, kao i za one jednostavnije i svedenije, i čini nam se da su u tome uspeli.