Kompanija Ubisoft se tokom svog višedecenijskog postojanja oprobala različitim žanrovima i načinima izdavanja video igara, pa smo pored ustaljenih franšiza viđali i razne eksperimentalne igre.
Neke od tih igara su evolucijski multiplejer zvani Atomega i muzikalni platformer Ode. Ovi, i njima slični, naslovi su donosili pauzu od AAA naslova kojim smo konstantno bombardovani i dobili smo priliku da isprobamo nešto novo i drugačije.
Ipak, Ubisoft prestaje sa tom praksom i u budućnosti će se fokusirati samo na AAA sadržaj i pravljenje ogromnih svetova u kojima igrači mogu provoditi na stotine sati.
Ove reči stižu direktno od direktora kompanije, Iva Gimoa, koji govori kako je cilj da igračima pruže upravo takve igre koje će im dati slobodu i sadržaj da se u njima izgube.
To je primetno u velikom broju skorašnjih igara koje dolaze iz Ubisofta, poput Assassin’s Creed: Odyssey, a i nadolazeći naslovi isto to imaju. Watch Dogs Legion je, recimo, ogromni sandbox u kojem možete igrati kao bilo koji NPC, što vam daje beskrajne mogućnosti da igru pređete, ali i da je ponovo odigrate.
Takođe, veliki svetovi idu rame uz rame sa live-service politikom koju Ubisoft vodi, jer AAA naslovi imaju najviše prostora za dodavanje DLC sadržaja uz redovni Season Pass.