Battle Royale manija se polako stišava, što se može zaključiti na osnovu manjeg interesovanja publike, a samim tim i manjeg broja igara koje dolaze iz raznih studija. Ipak, to ne znači da se sa produkcijom naslova u ovom žanru skroz stalo, već i dalje postoji delić onih koji imaju volju da svoju viziju isteraju do kraja.
Takva motivacija je u umovima developera iz studija AyDream Co. koji su nam predstavili Battle Royale na neki novi način. Soulfire je 2.5D igra koja na svoje prosto sidescrolling bojište smešta do dvadeset timova, koji će se boriti do poslednjeg preživelog. Soulfire svojim grafičkim stilom i generalno prostim uvodnim mehanikama, neodoljivo podseća na Ubijevu Brawlhallu, kojoj je pridodat Battle Royale, i to sa soulslike elementima.
Ne dajte da vas prevari spomen prostih mehanika, jer one jesu proste u pogledu toga da se njima lako može ovladati, ali zato, u spoju sa bogatim arsenalom oružja, i preko toga dodatnim opcijama za nadogradnju istih, pred vas stavlja beskrajan niz načina na koje možete stradati ili izaći na kraj sa protivnicima. Tako možete gađati nekoga lukom i strelom, poseći ga sabljom ili sekirama i slično. Na to se nadovezuju sekundarna oružja, u vidu štitova i eksploziva, a ako vam je i to malo, Soulfire ima i čini koje možete bacati tokom borbe. Čini su predstavljene u vidu svitka koje bacate i one čine štetu u regiji na kojoj su bačene
Nadogradnje možete nalaziti tokom igranja i one vam služe kako biste povećali izdržljivost i štetu koju nanose pojedina oružja, a pritom možete poboljšati i određene efekte koje nanosite tokom borbe. Kao da sve ovo nije bilo dovoljno developerima, već su oni svaku od arena koje postoje u igri načinile tako da se sastoje iz više regija i oblasti u kojima igrači mogu da se kriju u burićima i žbunju kako bi napravili zasedu, zbog čega morate imati aktivna sva čula dok istražujete neprijateljsko okruženje.
Osim generalno jedinstvenog spoja, Soulfire karakteriše i izuzetno dobra estetika sa grafičkim stilom koji će se definitivno dopasti obožavateljima igara sa 2.5D prikazom, jer nudi šarenolikost okruženja i dizajna karaktera, kao i prelepo dizajnirane animacije borbi i karaktera što je uvek prijatno za oči. Kada smo kod estetike, igračima je na raspolaganju bogat broj opcija za kastomizaciju karaktera u vidu oklopa i odela, koja takođe poseduju animaciju i menjaće se u skladu sa oštećenjima koja pretrpe. Soulfire nudi i mogućnost kastomizacije karaktera i njegovih poteza koji odlično izgledaju za jedan naslov ovog tipa. Osećam da se javlja zabrinutost čitalaca povodom mikrotransakcija, pa da i to razjasnimo. Mikrotransakcije su prisutne ovde, ali su one striktno kozmetičke prirode i do sada nijednom nisam naišao na situaciju gde je igrač sa skinovima imao neku prednost.
Bagova ima ali se na tome radi i to nas izuzetno raduje. Ono što je daleko veći problem kod ove igre jeste nedostatak igrača. Čekanje na meč u Soulfire je dosta dugo upravo zbog toga i svakako je potrebna šira zajednica igrača koje će uživatu u ovom jedinstvenom naslovu. Postoji i par sitnih problema sa zvukom, popu nepostojanja prave muzike za igru, kao i „mešanje“ glasova, gde ženski lik ima muški glas i slično.
Na kraju, Soulfire predstavlja zabavnu mešavinu žanrova zbog koje nećete prevrtati očima, već ćete konstantno tražiti još. Mi se vraćamo igranju, i jedva čekamo da vidimo šta će nam razvojni tim sve pružiti kroz Early Access fazu. Više boraca bi bilo savršeno.
Ako vam se ovo dopada, u naše utiske se možete uveriti lično i besplatno, jer Soulfire nudi i besplatnu verziju u kojoj možete isprobati delić igre i delić zabave.
AUTOR: Milan Janković
Igru za potrebe opisa ustupio Ay Dream Co.