Iako to nije brzo kao Fortnite, ili nije cifra veća od 100 miliona, za Rainbow Six Siege zajednicu 50 miliona igrača je izuzetno veliko dostignuće i pokazuje da je pred igračima svetla budućnost.
Put kojim je R6 Siege postajao popularniji je dosta drugačiji od onog kod ostalih popularnih igara, jer je ova multiplejer pucačina imala izuzetno mlak start i mnogima nije odgovarao gejmplej i ponuda sadržaja.
Spas od zaborava leži u požrtvovanju kompanije Ubisoft ka aktivnoj podršci igara u vidu dodavanja novina. Tako je ova kompanija kroz sezone konstantno dodavala nove događaje, mape i heroje čime je pritom i održan balans, što je počelo da privlači igrače.
U godinama nakon izlaska se radilo i na testiranju različitih modela plaćanja, pa se nakon nekoliko promena pokazalo da je najbolje da igrači imaju izbor kroz više paketa.
Ova godina se pokazala kao izuzetno uspešna za Rainbow Six Siege, pošto je rekordan broj igrača zabeležen u junu, a zajednica je porasla za 15 miliona igrača za svega 7 meseci.
Na svu sreću, Ubisoft ne čeka pravi čas da izda drugi deo za ovu pucačinu, već se okrenuo ka aktivnoj podršci za Rainbow Six Siege, koju će pružati narednih 10 godina.
We've said it before, and we'll say it again…
We are here to stay.Thank you for 50 Million players! pic.twitter.com/9IpTFlFARL
— Rainbow Six Siege (@Rainbow6Game) September 6, 2019