Ovog oktobra oči Call of Duty fanova su uprte u Modern Warfare, koji izlazi kroz par nedelja, ali to nije jedina CoD igra koju smo dobili u ovom mescu.
CoD je konačno stigao i na naše mobilne telefone juče, i prema prvim reakcijama fanova, u pitanju je zapravo veoma zabavna igra. U pitanju je f2p naslov, koji između ostalog sadrži i Battle Royale mod igranja.
Prema prvim podacima, nakon 24 sata od izlaska igre nju je već preuzelo preeko 20 miliona ljudi, a do sada su igrači na nju potrošili već preko dva miliona dolara u mikrotransakcijama.
Kako kaže kompanija Sensor Tower, koja prati ovu statistiku, najveći broj igrača dolazi iz Indije, čak 14%, što i ne čudi, jer je u Indiji mobilno igranje veoma popularno, pogotovo PUBG Mobile koji je tamo pravi pravcati esport. Na drugom mestu po broju igrača se nalazi SAD, sa 9%.
Igra ima sve predispozicije da postane veoma popularna, kako za one igrače koji ne mogu da kupe svake godine punokrvni CoD naslov, tako i za one koji nemaju jake mašine/konzole za isti, odnosno upravo tržišta jugoistočne Azije. Malo je poznato da je i samu igru zapravo napravio kineski gigant Tencent.
Da li ste vi stigli da probate mobilni CoD?